fredag 21 november 2008

Jern i elden

Alla som känner mig vet att jag har många "Jern i elden" samtidigt. Förnärvarnde så håller jag på att starta upp en ny smärtförening med namnet Jernsaxen, namnet och stavningen har sina orsaker och är du intresserad så gå in på bloggen www.jernsaxen.blogspot.com och läs mer.
Med den här bloggen så vill jag tacka för mig och för två mycket trevliga och lärorika "terminer" på Stockholms Auktionsverk Antikskola. Ett särskilt tack till vår fantastiska "Fröken" Ulla-Karin Warberg för allt hon berättat och lärt oss kursdeltagare om möbler, inredningshistoria mm.
Det är sagt att det blir en fortsättning under våren men pga olika omständigheter så kommer jag inte att kunna forsätta. Denna blogg får bli en fortsatt länk till det jag och mina kurskamrater lärt oss. Mycket nytt blir det även här, för det finns många oumbärliga ting där ute att se, känna och upptäcka.
Vid datorn November nådens år 2008 Peter Olofsson alias Ulv Rode

Inga kommentarer: