torsdag 25 oktober 2012

"Oumberliga trosor........CUTE Pink Ribbon Open Crotch Crotchless Ruffled Mesh Panty Plus Size 1X.....!"

Välkommen till de Oumberligatinges värd! Trosor måste väl vara ett helt klart oumberligt ting alla kategorier och i dessa "Rosa Bandet" tider så måste väl trosor täckta helt med rosa små band vara det mest oumerliga av allt. Beställde ett par till allas vår PocketHexan, alltså min Kära Hustru. Fast det där fåniga lilla hålet framtill, vad ska man med det till? Det ska jag helt sonika sy ihop med rosa sytråd då de anländer med post till det Oumberliga Olofssonska hemmet.

Fast vet Ni vad jag gillar mest i samband med dessa trosor, smaka på det helt fantastiska produktnamnet....

CUTE Pink Ribbon Open Crotch Crotchless Ruffled Mesh Panty Plus Size 1X

Ja, vad säger man, världsklass då det gäller produktnamn helt enkelt. Vill du beställa ett par till dig själv eller maken, ja faktiskt, jag skrev maken, i Oumberlige Peters värld är allt tillåtet! Beställ här på ebay!
 
Vänner vad nu snälla och skriv inte i kommentarsfältet: "Har du inget annat i huvudet?"
Nej faktiskt inte, lön idag och ledig helg på gång, kan det bli mer fantastiskt underbart än så! Som jag skrivit förut, döm mig inte för hårt, jag är trots allt bara en man!
 
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias Ulv Röde ditt Grrrrr i cybergrottan!

3 kommentarer:

conny sa...

Det enda som är bättre än en tjej i bara trosor, är en tjej utan trosor!

Marina sa...

Oumbärliga saker var det, ja...

Anonym sa...

Hur fult kan det bli liksom? En rosa bakovänt ankrumpa med hål i Mmmm Antar att det är kvinnotrosor säger bara det gäller att pricka rätt, kanske inte det lättaste..men å andra sidan kanske är hålet till för dem som har kateter? Nä snygga var dem iaf inte /C