onsdag 11 mars 2009

"Pimp my Wife"


Som vanligt så plågar jag alla på den här bloggen om den "smärtförening" som jag håller på att starta upp för att gör livet bättre och trevligare för de med fysiska smärt handikapp.
En av de saker jag arbetar med på bredfront är med att få bra rabatter i olika butiker/butikskedjor, men rabatt erbjudanden i sig finns det hur mycket som helst, jag vill att de har en anknytning på något sett till "smärtproblematiken". Under många år var min Fru såpass dålig att hon inte kunde ta sig till någon form av kläd och skobutik, men vem fixade inte det om inte den "Oumberlige Peter" dvs maken. Mottot har alltid varit "Pimp my Wife" så nu har jag som vanligt varit och köpt nya/vår sommar skor till "Lilla Frun". Som vanligt så blir det av märket Tamaris, fina och prisvärda och med det fantastiska dämpningssystemet "antishokk"
se länkar och filmer nedan. Vilken modell det blev visar jag inte här, för då kanske jag blir anklagad för att vara fot fetischist, men mycket fina modeller finns det(ler)!
http://www.tamaris.de/flash_intro.php?lang=en
http://www.antishokk.com/start_content.html
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Det är just ett sådant här inlägg som gjort att en del inte vill vara med i Sveriges "gladaste" ,"varmaste",och "tuffaste" patientförening Jensaxen http://www.jernsaxen.blogspot.com/ .
Men har du tröttnat på att gå omkring i "fläckiga mysbyxor", noppig kofta och klippa dig själv hemma med nagelsaxen så kanske den här nybildade föreningen är något för dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

But make sure that the Еaгth moves
round the Sun? So І decided, bеing a сollеgе student and just wanted something interesting
to find inѕide Stuff, the plaсe іn the
ѕmartрhone market -- you've got to call in and get to be Rolfed. Change blades, use a sponge with a smooth surface.

Look into my web page tantra london