tisdag 27 mars 2012

"Pungkule Tisdag.....igen....!"

Nu lever Oumberlige Peter farligt känns det som, undrar om inte "pungkuletemat" blir min bloggs död! Fast Oumberliga har återvänt förr från att nästan varit död! Nu står jag inför ett dilemma, bilden ovan fick jag på mail till jernsaxen@live.se med en önskan om en Glad Påsk! Ska jag visa den?

"Hej Peter! Tack för mycket rolig läsning på din blogg. Inte alltid lätt att kommentera hos dig av förklarliga skäl! Skickar bild på  en alternativ äggkopp! Vill passa på att önska en riktigt Glad Påsk! (Åker till Australien i morgon)!
Mvh och Kram ifrån Ann-Katrin Ehrstedt"

Fast nu har jag bestämt mig för att "skrota" testikeltemat....jag lovar...hm...ska försöka iallafall...återigen har förståelse, jag är ju trots allt bara en man!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Påskahare i Cybergräset!
PS: Märkte ni av skämtet? "Skrota".....var inte det himla kul? Pung heter ju scrotum på latin! Hm....jag vet, det var lågt, inte alls kul...förlåt...men man gör ju så gott man kan!

4 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Ingen kan få mig att le som du Peter! :-) Du är ju absolut inte klok på en fläck!!!

PS. Du har inte svarat på eventuella tekoppskrav. DS

Disa E sa...

Jag föredrar nog testiklarna mot prinsessor och svammel ;o))
Kram och hälsa frugan!

Laila sa...

Underbara du... Kan man redan nu skicka en påskkram till dig? :-D

Tankar vid midnatt sa...

Du är otrolig! ,-))