torsdag 10 juni 2010

"Nude photography....måste runda av nu...!"




Helt livsfarligt det här med bloggandet, ni kanske förstår varför jag haft ett litet uppehåll?
När jag väl börjat kan jag aldrig sluta, det finns så mycket fantastiskt i "cyberrymden" så hjärnan blir "överhettad". Igår natt så började jag min jakt på "lyckan" (se inlägg nedan, ganska långt ned, det hann bli ganska många inlägg på 12 timmar).
Avslutar och rundar av med fotografen Peter Kemp, en hel del av hans bilder har titel med ordet "lycka" inbakat, exempelvis det "Lyckliga paret" nedan! Fast min favoritbild är trots allt Nude Photography högst upp, snacka om många besökare på den bilden.
Har glömt "tid och rum" helt och hållet, tog ju ledigt idag för att fixa inför en studentexamen i morgon! Dax att sätta fart nu!
Ha det det Bäst!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

1 kommentar:

Mollamaja sa...

Hahha. verkligen kul, men fick du nåt gjort också? ;-)