söndag 9 september 2012

"Jakten på det förlösande skrattet.....Ann Westin Fan Club....!"

Har tidigare gjort  inlägg om jakten på det förlösande skrattet. Det var ett tag sedan och det var även ett bra tag sedan jag riktigt skrattade på mig, egentligen finns det bara två varelser som lyckas med konststycket att locka fram det just "förlösande skrattet" hos mig, det är Ann Westin och den har ekorren i Ice Age filmerna. Fast eftersom Ann Westin finns på "riktigt" så tar hon hem första priset alla kategorier.
Det här djäkla tråkiga OS:et har hon gjort roligare för mig, särskilt simmtävlingarna, kan inte ens höra ordet frjärilssim utan att jag börjar fnissa..."vilket djäkla skitsim".
Har du tråkigt och en stund över se alla hennes YouTube inlägg.....bli glad och njut!
Ann Westins hemsida här! YouTube inläggen här!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias Ulv Röde Din Skrattårar i Cyberträsket!

Inga kommentarer: