fredag 2 september 2011

"Fast nu bloggar jag inte för svartsjuka män.......!"


Fast nu bloggar jag inte för svartsjuka män utan för deras oftast mycket trevligare partners!
Sedan jag började visa "kalenderkillar" inför förra Julen så får jag en massa reklam för liknande produkter, inget jag är intresserad av själv, så jag bjuder på en länk idag. Glöm nu inte att beställa 2012 års kalendrar i tid så din arbetsplats kan "förgyllas" lite i jämlikhetens tecken!
Den här kalendern ovan har jag beställt till Min Fru Pockethexan så hon inte ska känna sig så ensam i hemmet när jag är borta på dagarna! Förskräckligt vad mycket "vax" som nu även kommit in den manliga delen av fotobranschen, riktiga män ska ju vara "håriga"?
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Ditt hårstrå i Cybersvalget!

1 kommentar:

BP sa...

Säg som så: jag föredrar kalendern med brandmän;-)