tisdag 6 september 2011

"Förstår att Ni har väntat........!"

Ber verkligen om ursäkt! Jag förstår att Ni har väntat på uppföljningen till förra inläggets "cliffhanger"! Det här med krokiga penisar! Egentligen var det inte så märkvärdigt det hela, men på morgonen efter det att jag gjort inlägget nedan om den Norska konstnären Odd Nerdrum så var det första min Kära Hustru, allas våran Pockethexan, sa var att:
"-Vad hemsk fult det är med sådana där ostkrokspenisar!"
Vad svarar man på sådant?
Vet faktiskt inte riktigt vad Lilla Frun har för referensramar då det gäller dylika organ, kontra ostkrokar, vi har varit ett par i över 25 år nu. Kanske ligger lösningen i att hon faktiskt är inne då och då och kollar mina "länkar" som jag bjuder på då och då!
Som sagt du befinner dig nu på Oumberliga Bloggen, bloggen som skapar fler frågor än svar, precis som livet självt!
Vid Rodret Ulv Röde alias Peter Olofsson in Gallerist i Cyberträsket!

2 kommentarer:

Uttan sa...

Måste kännas på att vara modell för den tavlan...

Kram på Dej.

BP sa...

Säg som så: Penisen är det inget fel på tycker jag, men vem vill ha resten;-)