onsdag 20 juli 2011

"Pockethexans kalender.........!"


Bli nu inte allt för besvikna, det blir inte mer nakna män här på Oumberliga Bloggen (På ett tag i allafall) Nu ska jag göra lite reklam för min Fru, allas våran Pockethexan! Det är egentligen henne allt handlar om, tro det eller ej, men min medicinblogg Jernsaxen startades upp för hennes skull och sedan drog jag även igång Oumberliga Bloggen för att locka in fler läsare! Ganska nöjd faktiskt och sedan Lilla Frun själv drog igång Pockethexornas Blogg så här det hänt en massa kul! Klicka här på länken, självklart ska du med bli en Pockethexa!
Jag hennes man Oumberlige Peter alias Ulv Röde bjuder dagen till ära på en lite ekivok men trevlig sajt om Sexiga Häxor klicka här så kommer du till Sexy Witch!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!

Inga kommentarer: