söndag 7 augusti 2011

"Fortfarande berörd av mötet med den Lilla Flickan...!"


Familje Söndag idag, samlar mina tre barn och deras "respektive" för en gemensam kvällsmåltid! En av mina helt klart bästa "stunder"! Fast "vi" har inte gjort det till något "måste", kan alla komma och det fungerar med jobb och annat så är det trevligt! "Familjemåsten" är fruktansvärda. Avslutar mitt "inläggande" idag med en mer "gullig" collagebild av Derek Gores.
På någotvis så är kanske den här en av hans bästa, jag har fortfarande mötet med den Lilla Flickan som jag gjorde ett inlägg om längre ner i tankarna!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Stek i Cyberugnen!

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Du Peter, du sa det precis, det är ett av dom ultimata umgängessätten det här med bloggandet. Mitt i prick, man slipper all disk och allt det andra som kommer med det vanligt umgänget och man umgås PRECIS när man vill här, mitt i natten, mitt på dan, inga klockslag!
Kanon är det.
Klart du måste gå lite på den bohuslänska graniten, det är behagligt. Fast inte idag, kanske, det spöregnar....
Agneta kram

kockajäveln sa...

jisses sicken fint gjord bild!!=)

BP sa...

Collagen är helt underbara, fastnade speciellt för stilettklacken - erotiskt nog om man gillar 1. rött, 2. stilettklack. Konstigt - jag gillar varken eller - egentligen.
Känner igen dina "känskor" från Kungsan. På mitt jobb har ledndingsgruppen t o m gått på hbt kurs - alltså hur man inte ska bete sig om det eventuellt finns en hbt person bland personalen.
Då jag har spelat damfotboll i 25 år är frågan om respekt inte ens en fråga. Har liksom aldrig ställt den - frågan alltså.
Men herregud hur "tilltvingad" och "onaturligt" det är för vissa kollegor (alla åldrar) att visa sig "positivt" i ämnet.
Hurrah för Turkiet där hbt visas helt öppet - där behövs det inte ens en festival/parad. Otippad med tanke på vilket land det är...