torsdag 23 februari 2012

"Måndagspenis som blev Torsdagspenis..len och krämig.....!"

Okej, i ärlighetens namn trodde jag inte riktigt själv på att jag kunde sluta blogga, men det är ett underbart sätt att försöka kontrollera sitt liv på när det blir lite "stökigt" som det är just nu när Lilla Frun är extra dålig! Men så är det saker som händer och tänder gnistan igen, små subtila saker som sätter min fantasi i gungning igen. Det började med att min nya flickvän Charlotte hojtade till att det finns något på Aftonbladets hemsida som skulle kunna passa på min blogg! Sedan fick jag två mail ifrån två kvinnliga bloggare på jernsaxen@live.se som tyckte det var synd att jag nu bestämt mig för att sluta, fast det som de här två ganska nya Läsarna inte vet, det är att jag i princip slutar blogga 2-4 gånger om året. Ja, det är så livet är för oss "Nyktra Bloggmissbrukare", man få helt enkelt ta en dag i taget! Fast dessa mail fick mig att fundera lite......."-Peter! Är det sant att det aldrig mer blir några mer Måndagspenisar!".....hmmm.....vad fan svara man på sådant, är det verkligen så jag vill bli ihågkommen för "Mannen som gav Måndagspenisen" ett ansikte? Nej, så var det verkligen inte tänkt....ska försöka slå in på en annan bana....om det går....jag är ju trots allt bara en Man! Så vill Ni i fortsättning ha något "Lent och Krämigt" så får Ni helt enkelt köpa ett paket Balle(rina)kex! Se Aftonbladets Artikel! Vid datorn Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Krämklick på Cybergolvet!

2 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Såg den där notisen i aftonbladet och tänkte på dig... Kul miss tycker jag!

Anonym sa...

Haha tycker fortfarande det är roligt att ett sånt stort bolag kan göra en sån miss:)Eller var det verkligen en miss, Balle-killarna måste ju också ha lite kul på jobbet:)