fredag 12 april 2013

"Tänk vad man hittar......!"

Vilken härlig bild jag hittade hos en annan bloggare, Polargrevinnan , helt plötsligt så ser jag min mysiga, gulliga och fluffiga Fru på bild, ja jycken fick hänga med. Stina är 12 veckor gammal och till henne är jag något slags Hussefarfar.

Skulle egentligen blivit ett lite längre inlägg idag, som skulle handla om att jag äntligen efter 2 år fått ett nytt signalhorn till min bil, men det får jag skriva om senare!
Ha nu en fin Helg Vänner!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Ditt Fluff i Cybersoffan!
PS: Upphovsrätten till bilden ovan tillhör Herrn i Huset hos Polargrevinnan.

5 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Härlig bild! Känner mig nästan lite skamsen av hur mycket hundsnack det blivit på min blogg på sistone. Kan inte vara kul att läsa för "utomstående". Saknar dig på bloggen ibland. Hoppas att allt är väl!

God fortsättning!

Elle sa...

Vilken fin bild!
De ser ut att trivas tillsammans. Vad "stor" lilla Stina har blivit.
Min misse ligger inte gärna i knät och sover, men har upptäckt fördelarna av mina möbler. Först var det köksbordet som gällde, sen golvhörnan och nu invarderar vi soffgruppen.
Grattis till det nya signalhornet! ;))
Ha en skön helg!
Hälsa lilla frun!
Kram Elle

Photo by Maria sa...

Fin bild på fin fru =)

Ha en fin helg..

Kram Mia

BP sa...

Ursnygg är hon frugan din!

Camilla sa...

Mycket fin bild på en mycket fin fru!
Och vovven var också fin :)
Kram!