torsdag 27 oktober 2011

"Ett helt klart Oumberligt ting....LED manet.....!"


Ja, jag erkänner jag har ingen swimmingpool, jag föddes vacker och inte rik istället. Fast nu gör jag inte som många andra och räknar upp en massa problem som det finns med att vara poolinnehavare. Hade jag möjlighet så skulle jag skaffa en med en gång. Tittar in på Amazon och hittar dessa flytande LED manetlampor, helt klart Oumberliga för den trendmedvetne pool innehavaren, 43 Dollar + frakt måste väl anses som överkomligt pris! Sorterar in dessa manetlampor under det Oumberliga begreppet, "Lasse Berghagen produkt", gulliga men ändå lite läskiga!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Brännmanet i Cyberhavet!

3 kommentarer:

Anna sa...

Häftigt o ha dom i poolen, har inte heller någon pool, kanske en dag då jag vinner på lotto.
Har större chans om jag bor utomlands!
Kram

BP sa...

Älskar LEDar= älskar dessa bläckfiskar. Skitbilligt dessutom. De borde funka i ett vanligt badkar också tycker jag;-)

Freedomtravel sa...

Ojoj, det finns så sjukt mycket saker som man inte har och som man verkligen BEHÖVER ;)