lördag 11 juli 2009

Jernsaxen@live.se din "törstsläckare" i bloggöknen!


Lite sommarpyssel! Ja, jag vet att jag är lite "jobbig" med mina små "egobilder", men jag tycker faktiskt det är lite roligt! Gillade du gravstenen nedan gå då in på: http://www.jjchandler.com/tombstone/ där kan du även göra lite skyltar som den ovan och även varningsmärken! Vill du ha ännu mera pyssel så går du in på http://mariaisennan.blogspot.com/ där finns det ytterliggare lite "dator" pyssel för dig som vill trixa lite med sin bloggs layout!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

5 kommentarer:

Bloggullet sa...

Hallå Peter, det var ett tag sen. Jag hoppas du har det bra. Jag har liksom inte något att skriva om i bloggen just nu, känns som det stannat i tankarna.
Kram

LillaFlisan sa...

JUBLAR!!!!!!

Du är väl en pärla och vilken glidare att förhandla om priset också!

Din analys är helt korrekt. Tänk att jag inte ens visste vad jag egentligen saknade och ville ha på riktigt. (Den rosa ÄR underbar, ja, båda två naturligtvis!)

MEN, nu kommer det...... Jag håller inte helt med dig när det gäller Cartier...... Jag förstår att du får 80-tals vibbar men jag var lite otydlig i min beskrivning.
Modellerna jag hade i åtanke är de underbara gamla klockorna i t.ex. art decostil från 20 talet och framåt bl.a....... Helt fullblingade med brillisar......

Här kommer en länk till en riktigt liten skönhet:
http://i.thisislondon.co.uk/i/pix/2008/02/27a_21_watch_415x275.jpg

Och, yes! Det är en Cartier!

Håll med om att den lilla pärlan ligger HELT rätt i tiden..... Ja, i vilken tid som helst för den designen är odödlig precis som det gustavianska......

I dag hart jag varit på Täby galopp men även om jag höll utkik så såg jag ingen Oumberlig peter, snyft!

Blev inga fynd direkt heller förutom.... Håll i dig nu..... Ett litet mormorsur i silver som jag tänkte ha runt halsen...... ingen cartier eller patek, tyvärr men söt var den!

Ta hand om dig och njut av lördagskvällen!

kram
Flisan

Ulrica sa...

Lite pyssel är alltid välkommet... och en egoboost då och då skadar väl inte:)

Frida sa...

Hej Peter!
Tack för din hälsning. Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Anonym sa...

Vet inte om du såg att jag svarat på din kommentar inne hos mig.. men jag har sagt "Ja" till publicering av mitt inlägg hos dig...
Att du då länkar och talar om att texten är min..

Kram Pysan...