onsdag 15 juli 2009

"Mina barn!"


Ja, ibland känns det nästan så nu när jag och "Lilla Frun" följt det här gänget under deras uppväxt tillsammans med våra egna tre barn/ungdomar!
Någon har blivit riktigt rik pga oss, men det har det varit värt, stora Legokartonger, böcker, filmer, sängkläder, godis ja mycket Harry Potter produkter har det blivit under åren.
"Lilla Frun" har gjort ett "hästjobb" om böckerna på sin bokblogg gå in där och läs mer om Harry Potters värld, dax att kanske introducera just dina barn i denna förtrollade värld.
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

3 kommentarer:

RANA sa...

Tog en nano innan jag såg att det inte var dina biologiska barn. :-)

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Peter!

Min yngste son har också varit en Potter fantast. Så jag vet vad du menar...

Nu är jag så grymt less på regnet som kommer med jämna mellanrum. Jag springer runt som en yr höna och försöker rädda blommorna från att drunkna genom att skydda dem med plast. strax därefter slutar regnet och ut igen för att de ska få en gnutta ljus. Sen börjar det regna igen....VAD ÄR DET FÖR FEL MED ATT HA PLASTBLOMMOR?

Skulle vilja dra iväg på en sista minuten resa och bara lapa lite sol, äta god mat och promenera runt stränder. Men hörde på radion att 90% av alla resor är sålda och restresorna är lika dyra som bokade. Stockholmsresan blev då inte heller av som vi planerat. Det kom annat i vägen.

Ha det gott

Viveka

Ines sa...

Måste säga att jag inte gett dem en riktig chans. Systern däremot, var besatt när varje ny bok kom ut.
Borde kanske starta om, Harry och jag.
/Ines