lördag 9 oktober 2010

"Jag snokar inte i min dotters fotoalbum......!"


Som sagt jag snokar inte bland min Dotters bilder, men nu råkade den här ligga framme på hennes bord igår, tagen på hennes språkresa förra sommaren!
Okej att hon både smakat lite "starkt" och "tjuvrökt" och kanske kramat någon kille som jag tycker ser för gammal ut............men hon ska fan i mig inte "hoppa omkring i glashissar"...hon vet ju vad jag berättat om Hantverkare eftersom jag själv är i Branchen...och då har jag inte varnat henne för hur hantverkare är utan "vad de gör" eller rättare sagt inte gör..........
hade slutbesiktning på ett nybyggt hus i veckan........124 byggfel(!)
"Man ska inte kasta sten i glashus".....men man ska djävlar i mig inte hoppa i glashissar heller.........nu ska jag väcka min Dotter och "prata lite allvar".......!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

5 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Tack för ditt långa inlägg.

Ja allvaret i dina inlägg lyser igenom så var inte orolig jag ser det och tar till mej.

Jag för står din oro över glas balkongen som tur är så är vi inte med i allt våra barn gör då skulle dom bli allt hämmade i livet, är själv en hönsmamma men som blivit bättre.

Tjingeling Lena

Bibban sa...

nä just det ! farligt men tydkigen görkul;))

Anonym sa...

du får säga vad du vill...men bra va bilden i alla fall. ha ha. fika i SVB måste ske innan det kinesresa skall ske. kram Ronny

Cici sa...

Det är knappt jag klarar av att titta på bilden!

Elin Damberg sa...

Hjärtinfarkt?