fredag 15 oktober 2010

"Vad gör du när din häst blir trött...?"


Herregud att blogga är ju ett "heltidsgöra" och att sedan vara ute på "nätet" och hitta intressant material och frågeställningar då blir livet lite "svårt" ibland!
Fast vem fan har sagt att det ska vara enkelt ............hur ställer man sig exempelvis till frågan om vad man ska göra om sin häst blir trött?
Sedan har jag också en bekännelse att göra........Jag vill offentligt be om ursäkt för att jag verkligen misskött alla "awarder" som jag fått under snart två års tid......jag är ett otacksamt svin! Förlåt! Denna fick jag senast ifrån en av de få män som figurerar i denna del av "bloggossfären"! I samband med att man får den ska man visst göra tre bekännelser.....eller något liknande! Eller kanske var det något man skulle berätta att man gillar eller önskar.....ja, ni ser själva varför jag struntat i awarder, ibland blir det lite rörigt..........gillar ni mig och min blogg är det kanske bättre att ni sätter in pengar på mitt bankgiro, maila så får ni mitt kontonummer!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson "Inget Svar" Olofsson!
Jag ska jobba hela Helgen, vill passa på att önska både gamla och nya läsare en riktigt fin helg alla kategorier!
PS: Sedan ska ju Awarden dessutom skickas vidare...........ska fundera på saken!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Korv, kanske??

Karin Wijk sa...

Ska man få sig ett gott skratt eller skakas om lite då är det bara att besöka din blogg, alltid lika spännande :-)
Ha en trevlig helg du med! / Karin

Caja: sa...

Hahahaha Peter du kan verkligen konsten att roa, man blir glad bara av att i bokmärkesfältet se: OUMBERLIGATING....du måste vara av gudarna nedsänd till bloggvärlden *fniss* på svar på din fråga måste jag svara: Då får man ju har en sådandär oumberlig hjälpreda tillhands som kan bära kraken! eller nåt...ja inte vet jag...slaktpistol kanske....nej FY..SÅ får man INTE säga, förlåt alla hästvänner!
Hoppas du och lilla frun får en alldeles särdeles härlig helg! Kram/caja

Pennelina sa...

Jag har missat några awarder jag oxå, men det blir så ibland...

... speciellt då man har perioder då hälsan kräver mer av ens tid.

Jag får hoppas att mina hästar inte blir så trötta, för det där fixar inte jag ;-)

Kramar från Pennelina!

Cici sa...

Han ser nalta stelbent ut. Hästen alltså.

BP sa...

Instämmer med Karin:-)

Elin Damberg sa...

Gud vilken skön bild. Att hästbäraren ger fotografen onda ögat är helt perfekt.

Hahaha, awarder, ja. Du är verkligen rätt man att handskas med dem. Själv sa jag så vackert att jag blir glad för dem, men tackar ändå nej till den snurren. Inser att jag gjorde en blunder; borde självklart bett folk ge mig pengar istället - som du. Mycket ödmjukt och snyggt.

Krampårej, bärsärk.

Västgötskan sa...

Jag drar vagnen, som pållen får sitta i en stund.

Maria sa...

Haha, var hittar du all häftiga bilder?

Ha en riktigt trevlig helg!

Kramar Maria