onsdag 23 september 2009

"Det var inte jag!"



Just nu är jakten i fullgång på de som rånade värdedepån i Västerberga här utanför Stockholm.
Rånarna landade på taket med en vit helikopter (!) och eftersom några förra veckan såg mig landa i en vit helikopter på Bromma så vill jag bara säga, det var inte jag, har bara ännu tagit två lektioner så riktigt flygfärdig är jag inte på ett bra tag. Visst behövs det en massa pengar till min kampanj, men rån är lite att ta i........men vilket liv det är här utanför då, just nu....................vänta ska bara ta en bild.................men va fasiken, nu sätter dom på sig hjälmarna och börjar springa mot mitt hus.............shit måste springa iväg nu....det var inte jag.....!
Vid datorn som vanligt Peter Olofs..........släpp mig, jag är oskyldig....aj....

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Ha ha! Hoppas de inser din oskyldighet. Om inte, var har du gömt pengarna..? ;-)