söndag 13 september 2009

Hej Madeleine och Kjell! Era bilar klara för "leverans"!





Hej Madeleine Kihlman och Kjell Eriksson (Sveriges trevligaste radiopratare på Mix Megapol)!
Har kommer era nya "strajpade" bilar, det är ju inte bara Adam och Gry som ska finnas på bilreklam, bara att "hämta ut", precis som jag lovade, Oumberlige Peter håller alltid vad han lovar!
Kjell,tyckte lite synd om dig när du var i Västerås i fredags och såg Adam och Grys reklam, men nu är det fixat så gråt inte mer!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

3 kommentarer:

Frida sa...

Hej Peter!
Vill bara kika in och önska dig en trevlig vecka!
Kram Frida

Lina sa...

Hej på dig!
Jasså du gillar mitt ritade:) Inte säger man väl nej till att vara med på galleri, kruxet är kanske bara att jag i huvudsak sysslar med textil i olika former och slag...
Och Rana, henne måste man ju bara gilla!
Hoppas du har det fint, upptagen med bilfixande och så.
/Lina

Baronessan sa...

Åh, jag som just skrivit om bilinköp på min blogg. En sån där bil med min bild på vill jag också ha! Skulle också gärna vilja ha just en sån bilmodell men Gubbe väste åt mig i ena mungipan så jag la ner det...