onsdag 22 december 2010

"Jag är ledsen...............!"




Jag har skrivit om det förut.....att jag inte riktigt hör hemma någonstans i bloggvärlden...inte på resebloggarna, inte på kulturbloggarna och inte på fotobloggarna och egentligen inte heller hos inredningsbloggarna. Det sistnämnda gör mig mest ledsen för i dessa Jultider är jag en inredningsbloggare av kaliber, se på mitt urval av Oumberliga Julkulor som jag beställt på nätet, nu har vi faktiskt Sveriges finaste gran, men ingen av Inredningsbloggarna ville visa den bilden med länk till mig! Taskigt! För Julen handlar väl om Kärlek eller har jag fattat fel?
Okej, Julen är ju barnens tid, det är jag ju helt med på...........men om det ska bli några ungdjävlar så måste det annat till också.........klart som korvspad!
Dessa Julkulor får alltså bli ett Oumberligt Pynt för de som ännu inte skaffat barn och för oss där barnen är så stora att de klarar av lite "variation" på Julkolorna, får väl ta bort dem när barnbarnen kommer om några år! Ride on.......!
Vill du också köpa dessa handgjorda glaskulor så beställer du dem här.....Store for Lovers!

Inga kommentarer: