torsdag 9 december 2010

"Lucka 9...........!"


Sådäringa........nu är jag ikapp med "lucköppnandet"! Det blev ett visst uppehåll, det är lite psykiskt krävande att visa bilder på vältränade killar, får djävligt ont i min egen mage, sitter och "håller in den" automatiskt medans jag skriver, undrar vad det kan bero på! Fast någonstans i bakhuvudet så tänker jag även Beach 2011..........ja, andra vältränade killar skiter jag fullständigt i, men en idé finns där om att kanske börja träna lite hårdare..........fast Beach 2011 började jag egentligen redan med för 9 år sedan......den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Fick dessutom ett lite arg mail ifrån en Homosexuell kille som brukade skriva på min blogg förut!
"Peter, det känns som du driver med oss bögar........skrev han"!
Hmmm..........krävs lite eftertanke innan jag svarar på det!
Det är absolut inte min mening, så djupsinnig är jag inte längre på denna blogg........för min del får människor vara vad dom vill.
Egentligen så började det här som ett internt "skämt" på jobbet!
Så länge jag gör Elsy, min 60-åriga löneadministratör glad, så är även jag glad!
(Hej Elsy.........i nästa liv så är det du och jag, jag lovar!)
Kanske blir några andra glada, vad vet jag, vi män är ju alltid Oumberliga, i vilket fall som helst!
Vid Datorn som vanligt Peter Olofsson!

Inga kommentarer: