onsdag 22 december 2010

"Svaret är ......JA....!"


Det var ett tag sedan jag refererade till en artikel i Svenska Dagbladet men idag ska jag faktiskt göra det..........."Min Julklappsönskan finns där"! Är hon inte vacker så säg? I artikeln så ställs frågan! Behöver du dra upp skördetröskan ur träsket? Kanske inte riktigt, men med handikappad Fru i Stockholm så behövs det fan i mig en riktig bil för att kunna parkera på alla handikapplatser som snöröjning använder som upplag av någon konstig djävla anledning.....sedan är jag trött på att hela tiden bromsa för alla människor som inte använder sig av blinkers i Stor Stadstrafiken.........okej jag kör redan runt med en bil på över 5 meter och 2,5 ton........men för min del får det gärna bli ännu större.....storleken har betydelse....annat är skitsnack! Snälla Tomten......!
Vid datorn Peter Olofsson "Ditt Poff" i Cybertrafiken! (Poff, låter det när man krockar....)

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd bara att skönheten helst bör komma i sällskap med brevet om att Du ärvt några mille av din okända Amerikafarbror ( med tanke på förväntad förbrukning)....