onsdag 22 december 2010

"Lucka 22.........nu sansar vi oss lite....!"


Allvarligt talat.........visst är kvinnan som skapelse vackrare än mannen tycker jag, men som du kanske läste under lucka 21 så blev det ingen "löddrig tjej" på detta inlägg heller!
Fast det här med "kalendrar" är djävligt kul, den som hängt med mig och min blogg de sista åren, vet att det är ett återkommande tema, samtidigt som det är kul så är det djäkligt fånigt!
Inom något år så kommer jag att ha startat upp Peter Olofsson Bygg AB, ett byggföretag med inriktning på den vanliga människan och handikappsproblematik!
Självklart kommer jag att ha en kalender i min reklamkampanj........fast när jag började foto för den förra året så vetefasiken om det här med vanlighet är så himla kul.............Christian på vår byggfirma har störst mage och skägg så han får vara förlaga till Mr December!
Det otäcka med Christian är hans naturlighet........hann inte stoppa honom att bita i de här herrtangakalsingarna som låg kvarglömda i omklädningsrummet!
Själv har jag inte bestämt vilken "Månad" jag ska vara..........är lite blygsam så jag tar den månad som ingen av "byggkillarna" vill vara, fast bilden och temat är klar, men den sparar vi till det är "dax".............!
Blev många inlägg på en timme det här (se nedan), nu måste jag iväg och montera kök! Ska hem till en "hemmapulare" vars Tant, helt plötsligt fick för sig att nu ska det vara nytt kök till Jul!
Mannen har fått psykbryt och blivit sängliggandes.................kvinnor där ute....var rädda om Era män....vi är "ömtåliga saker"!
Vid Datorn som vanligt Peter Olofsson "Din gnista i Cybersnön"!

Inga kommentarer: