torsdag 6 december 2012

"Kalendern inställd pga snöfall....eller kanske tack vare....!"

Va fan, idag är jag trött, irriterad och inflammerad. Skottade loss min jobbil minst 8 gånger igår, min egen hade blivit inplogad på en p-plats. När det var dax att åka hem var bussarna inställda. Hittade två milt berusade unga kvinnor i 30-års åldern som hade lyckats med konststycket att få tag i en taxi.
Vi delade på en Bulle till Södertörn, 600 spänn totalt, hoppas Stockholms Lokaltrafiks resegaranti gäller.

De värsta var dessutom att dessa unga kvinnor var så tråkiga att t o m den glada Turkiska taxichauffören i 60-års åldern undrade hur det stod till med dem, man borde ju vara lite gladare efter ett julbord, men okej då, de skulle ju upp och jobba klockan 7 på morgonen.

Nu kanske Ni tror att jag började berätta om min blogg och att jag har en Nakenkalender i den fram till Jul........nej, det gjorde jag inte, försökte bara var lite social, men Facebook uppdateringarna var viktigare tycke "damerna".

Hm...nu skiter vi i det, ja jag har i allfall bestämt mig för att önska en Riktigt God Jul och Gott Nytt År redan nu.......så "ses" vi eventuellt någon gång på vårkanten!

Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Snögubbe...hm...surgubbe i Cybersnödrivan!

3 kommentarer:

Elle sa...

Du får allt hitta på lite bättre ursäkter för att lägga ner julkalendern!! ;))

Anonym sa...

Våren har anlänt idag (ja jämfört med igår iaf) så sitter ivrigt och väntar på nästa inlägg!

Tråkiga tjejer hm tror mer att det var du som inte lyckades få fart på dem, för alla är väl jäkligt tråkiga av sig ända tills nån kämpar tappert för att göra dem lite glada:)
Men med en sån här naturkatastrof som var igår, ja naturkatastrof av ovanligaste grad i vårt land, allt utslaget, så är det inte det lättaste att tjoa och chima (ingen aning hur man skriver våra ord)

Klokren bild,ja, tänker på killen i mitten, en kon är det mest idealist att gömma sig bakom haha /C

Anonym sa...

Hurra jag läser i Expressen att
örhängena som du skulle köpa till
frun är sålda för 3,2 mille.
Bra gjort hon är värd dem,du är
en fantastisk make som fixar allt...eller?
M