söndag 2 december 2012

"Lucka 2....1:a Advent...nå´t har hänt.....!"

Ja, jag vet, bilden är ett riktigt "lågvattenmärke", 1:a Advent och allt. Men vad skulle jag göra? Ska vara på jobbet om några timmar och inte en endaste naken man med ett ljus i handen i hela "google systemet"!
Lilla Frun sa bestämt ifrån: "-Nej, Peter, vad som helst men inte ett penisljus på Advent!"
Okej sa jag, finns inget att göra: "-Hämta Kameran Älskling ropade jag, jag klar av mig själv naken, hit med ett ljus ur advetsljusstaken!"
"-Aldig i livet att du visar dig själv naken med ett tänt ljus, skrek Lilla Frun tillbaka!"
Ja, Ni ser hur det blev, som sagt ett riktigt "lågvattenmärke", men va fan, nöden har ingen lag!
Ha nu en riktigt fint Adventssöndag Kära Vänner (Hoppas Ni förlåter mig)!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Ditt Ljus och Hopp i Cybermörkret!
PS: För Er nu som inte tycker detta är ett "lågvattenmärke" utan tvärtom tycker det känns lite "mysigt" istället, så hälsa på hos Kondomkungen, där finns det rejäla "Julljus"!
Ja, när Ni ändå håller på så kika gärna in på "Chokladfantasier" också, det är ju trots allt bara Julklappsdax en gång om året!

2 kommentarer:

BP sa...

Jag tycker om den. Finns den i andra färger i rosa;-)

desperat hemmafru sa...

Idag är jag liksom inte i form för penisar, kukar eller snoppar. Kan du inte hetsa upp mig med en vacker möbel eller skulptur istället?