söndag 7 december 2008

Ja, det blev inte så mycket julkulor direkt...

Som sagt, det var verkligen brist på fina äldre julkulor så det var inte mycket jag kom hem med av den varan, hittade istället den här fina julgransfoten i gjutjärn. Ordentligt tung och stadig, det ser ut som det blir mycket släktingar som kommer till oss i år och vi ska väl försöka att ha dans kring grannen "alla Fanny och Alexander" så då vill det till att granen står stadigt, tomten som kommer hem till oss har några gånger också varit riktigt "glad i hatten" så det är ytterligare en orsak att den inte ska vara så lätt rubbad. Vill du ha en likadan så gå in på www.curanda.se
Vid datorn Peter!

4 kommentarer:

Fru Pusselbit sa...

Den där julgransfoten i gjutjärn är verkligen vacker, så jag förstår att du kom hem med den!

Önskar dig en trevlig 2:a advent! =)

oumberligating sa...

Hej Fru Pusselbit! Ska du inte gå och lägga dig nu? Nej, inte jag heller det är skönt att sitta i lite lugn och ro skriva på datorn, höll just på och elda upp gulgransmattan, tog en sen bild på adventljusstaken, man ska inte leka fotograf denna sena timme, önskar även dig en trevlig 2:a advent. Hälsningar från Peter!

Ninni sa...

Den skulle jag gärna ha istället för den gräsligt fula i grön plast som vi har...
Tack för tipset om folkabussen:)
Ha en skön söndagkväll!

Peter Olofsson sa...

Hej Ninni! Trevligt att du tittar in på min blogg, du är den hittills mest långväga "gästen" här, kommer att forsätta att titta på din fin blogg, vi hörs och ses mer, hoppas jag mvh från Peter Olofsson