lördag 20 december 2008

Snart kommer någonting att hända....


Snart kommer någonting att hända, oumberliga peter kommer det fjärde ljuset att tända!
Tung poesi när det är som vackrast, jag vet att jag begått ett helgerån som nu tänt det fjärde ljuset en och en halvtimme för tidigt, men jag måste sova för att orka med "släkten" som snart börjar anlända(hm idé) - Jag hör släkten anlända, undrar vad som ska hända, kanske Mormor sticker sig på en slända, eller Morfar grisen skända! Förlåt, förlåt nu slutar jag med mina dåliga rim. Vill bara önska Er alla en riktig God Jul! Mvh från Peter!

4 kommentarer:

Fru Pusselbit sa...

Haha, dina rim är i alla fall bättre än mina! ;D

Fru Bes Blogg sa...

YES!!! dom vann!! Fast jag missade programmet, var ute på galej så nu blir de reprisen idag!

God Jul!
Fina

Lilla huset på prärien sa...

Hej oumbärliga Peter! Vad roligt att du hittade till min blogg så att jag nu har fått hitta hit till din! Tycker nog inte att det gör någonting att fuska med ljusen... på julen ska man fuska av bara fasiken när möjlighet ges. Det är så man slipper den värsta julstressen :)

God Jul!

/Jenny

Anne sa...

Vilken fin husbil du har, den måste vara oumbärlig..;)

Själv har jag köpt mig en villavagn som jag(vi, maken följer ju med)flyttar in i maj... Det måste ju hända något i bland så vi har sagt upp lägenheten och ska pendla mellan min mammas hus på orust och villavagnen utanför stenungsund...

Ha en go dag, Anne