torsdag 3 december 2009

"Ge fan i det 19:e hålet!"


Ja Du Tiger Woods! Vi möttes som hastigast när jag var med och ordnade fram en byggkran så det gick att lyfta in Er dyra och fina Steinway flygel i Ert vardagsrum på Östermalm.
Synd att du inte följde med mig och grabbarna och käkade lunch som vi erbjöd dig att göra, då hade vi kunnat lära dig ett och annat om Svenska tjejer och att man alltid ska låta bli det "nittonde hålet" om man är golfare. Vad mycket pinsamheter du då sluppit genomlida dessutom!
Svenska kvinnor är gudinnor och djävlas man med en "Gudinna" då kan man få bägge "bollarna" krossade med Järnfemman, jag lovar!
Vad är mer pinsamt? Jo, att Oumberligabloggen har med lite "kändisskvaller", men det var inte jag som började utan Svenska Dagbladet och har de med "kändisskvaller" då måste det vara helt politiskt korrekt och efter att ha sett programmet ifrån Ullared så blir jag inte förvånad över någonting längre!
Något alias behövs inte här, Peter Olofsson var namnet, din golfswing rätt upp i dajmkrysset!
PS: Tiger jag har hittat en passande låt till dig, en riktig klassiker, lyssna och njut!

Inga kommentarer: