lördag 5 december 2009

"Jag vill också ha en fotoblogg!"



Har nu på morgonen suttit och "surfat" runt på olika fotobloggar, härligt, man får ta del av så mycket utan större ansträngning. Oftast så pratas det för mycket teknik på dem, det tycker jag, visst är det viktigt men viktigast av allt är nog känslan för motivet!
Tänk va enkelt att ha en fotoblogg, inte behöva "snurra in sig" i en massa åsikter och ställnings taganden! Fast för dig som läst min blogg ett tag vet ju att det förekommer en hel del bilder här! Fast nästan alla bilder som presenteras på www.pockethexorna.blogspot.com har jag tagit, många gånger på uppdrag av min Fru som har lite svårt att ge sig ut i "verkligheten" själv pga rörelsehinder, läs mer om det på www.jernsaxen.blogspot.com
För några dagar sedan fick jag hård kritik just för att min blogg inte har någon linje!
Vi får se hur länge "fotolinjen" håller i sig på Oumberliga, känner jag mig själv så blir det högst i någon dag bara!
Sa jag trevlig helg?
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg har en linje! Kanske inte om man är förstabesökare, men efter ett tag så görs det tydligt att en röd tråd leds genom varje inlägg. Den röda tråden är din personlighet, den är kärnan i din blogg. Utan personlighet blir en blogg ingen blogg. Tack för ordet!
Hälsningar Ronny

Häxan sa...

Alltid lika roligt att titta in hos dig. Jag hoppas att det blir kul att gå på lokal och att det funkar för hexan. Trevlig helg till er!!
Kramar från Häxan.
P.s...skönt att du överlevde sprutan...vad hade vi annars gjort?!