fredag 4 december 2009

"Kändisvarning!"


Okej, det var en "fuling" att skriva om Tiger Woods igår, ser det på antalet kommentarer jag fick, men jag provar bara lite olika sätt att blogga på. Den här bloggen är ju ändå bara en "dragblogg" för www.jernsaxen.blogspot.com och ur den synpunkten så är alla medel tillåtna tycker jag!? Uppriktigt sagt så känner jag bara en "kändis" i verkliga livet och det är killen i ketchup reklamen, Holger heter han och vi brukar ta en fika på stan då och då, garanterar att han blir igenkänd. Vilka kändisar brukar du umgås med? Ja förutom du Sanna Lundell som läser min blogg enligt IP-numret, men aldrig skriver en kommentar! Känns lite ledsamt, Foki skickade ju i alla fall en hälsning, trots att det är en "gubbe" som skriver den här bloggen! För visst "drar" kändisar, helt klart, syns om man läser besökstatestiken, vissa bloggar är ju bra skrivna trots kändisskapet, men några är ju riktiga "bottennapp"!
Kram och Trevlig Helg till alla som vill!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

1 kommentar:

Häxan sa...

Som tur är så är jag befriad från kändisar om man inte räknar hockey laget i Leksand. Men dom räknas ju till infödingar....
Hoppas din helg blir rolig och vilsam! Du....jag gillar alla dina inlägg för det roliga är att man vet aldrig vad som väntar :)

Många kramar från Häxan