tisdag 1 december 2009

"Jag visste det........Rana är också Hummer frälst!"



Ibland blir mötena här på Blogger en slags själarnas symfoni! En av mina "vänner" här i cyberrymden är Rana! Vi har bloggat och kommenterat en längre tid nu, snart nästan ett år, nu tycker jag verkligen det är dax att jag visar min uppskattning över hennes alltid värmande, fina och hjärtliga kommentarer i min blogg! Då och då har väl du Käre Läsare förstått att jag har en lite pervers läggning för rejäla bilar, så idag när jag öppnar min mailbox, vad finner jag då, jo några värmande rader ifrån Rana där hon också bekänner sin kärlek till riktiga bilar! Visserligen skriver hon något helt annat i mitt kommentarsfält, men så är hon det "Lilla Livet"! En riktig spjuver! Så Rana, kom fram ur garderoben nu och erkänn att du är "förlorad"!
Lady PinK Hummer är din, du vet att jag "skiter" pengar så tacka inte nej nu, om en månad så står den på din garage uppfart, lådan med T-shirt levereras redan nästa vecka, bara att dela ut till dina bloggvänner! Ja,ja gråt inte, jag förstår att du blir rörd!
Visst är hon vacker.........bilen alltså!
Vid datorn i klimatförändringarnas tid Peter Olofsson!

3 kommentarer:

RANA sa...

Hahahahahahahaha.

DITT LILLA PUCKO.

Fan vad rart. Jag tackar för uppmärksamheten och den sanningsenliga bilden av mig och mina åsikter.

Men så där spinkiga armar har inte jag.

En groda glömmer aldrig, så beware.

:-D

Alfahannen sa...

Jag gillar också hummer, speciellt de tillagade.

För övrigt blir jag gråtmild av en Ford Mustang -64.

Jag blir knäsvag av en Chevrolet Impala -67.

Jag blir fnittrig av en Volvo P1800.
Jag blir förbannad av en Hyundai Atos.

Jag blir glad av dina inlägg och minst lika glad för dina kommentarer, min vän!

Tiden är knapp just nu, men vi ska ha långa utlägg du och jag så småningom.

Kram på dig, och ha det gott!

Tantans sa...

Ojjj...vill oxå äga en Hummer ..men det går inte ...varför ??? Den är för dyr och den drar för mycket soppa...så kommer den inte in på min parkeringsplats..inte om jag skall parkera den iaf då skulle det vara skrapmärken en och anna buckla på den efter en vecka så jag håller mig till Pärlan ....Men jag håller men faen vad dom är häftiga...
Ha en rackans bra dag Peter ...kram