söndag 26 juni 2011

"Har man höga klackar blir man inte våt om hälen...iallafall....!"


Inga mer gummistövlar denna sommar som sagt. Vet precis vad Lilla Frun vill ha istället!
The Christian Louboutin Fall 2011 Lookbook contains seven images that are reenactments of iconic 15th century Renaissance portraits with the incorporation of Christian Louboutin shoes from the Fall 2011 collection. Photographed by Peter Lippmann and styled by Catherine Gorne each shot from this series celebrate “;the power of femininity”, embodying the spirit of the Christian Louboutin woman through various historic figures. Enjoy! Continue Reading
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Stilettklack rätt upp i tråkigheten!
PS: Usch och fy på mig, skyllde jag ifrån mig på Lilla Frun, det är fult att ljuga som Pippi Långstump sa!

2 kommentarer:

Caja: sa...

ja det är fult att skylla på andra.... ;-)

Här skiner solen så inga stövlar här inte!

kram på sig och lilla frun/caja

och ja...jag vet att det var längesedan...förlåt... ;-D

ullrika sa...

Jag gillar dom där bilderna. Anar jag att du gör detsamma? Eller är det bara klackarna? ;)