fredag 10 juni 2011

"Har Ni sett vilken söt kille....!"


Titta! Vilka härligt blå ögon, vilka underbart rosiga kinder, vilken hy, vilken pussmun, vilket fint val av skjorta....allt helt Oumberligt! Nu menar jag INTE den där Lilla Skiten som jag håller i, han lånade jag ur en barnvagn som stod bredvid!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde Din Pussgurka i Cyberskafferiet!
PS: Ja det är PocketHexan som tagit bilden, snygg röv har hon, men att fånga "leènden" på bild vid rätt tillfälle har hon aldrig fixat!

5 kommentarer:

Elle sa...

Lönar sig inte att smyga ut igen utan en kommentar, för det ser du ju...*ler*

Har missat massor av inlägg nu och hade lite att ta igen. Men bättre sent än aldrig...

Kanske är det du som inte klarar av att skratta just som Pockethäxan tar kortet?
Jag har ungefär samma problem med mina motiv. Därför föredrar jag att fotografera blommor - de behöver inte le!

Ha en skön pingsthelg'!
Kram Elle

Västgötskan sa...

Ha ha! Skylla på frugan när du inte ler på kort. Den var låg Peter... ;-D

desperat hemmafru sa...

Du är då för härlig! :-)

Lippe sa...

Åååååh, så söt!

BP sa...

Bilder ljuger aldrig... sägs det;-)