söndag 26 juni 2011

"Kanske har det regnat färdigt nu......!"



Har i princip arbetat hela helgen, när jag cyklade hem ikväll fick jag känslan av att det kanske regnat färdigt nu. Kanske kan sommaren börja på riktigt? Vågar man skriva att man gillar gummistövlar med tanke på hur den här bloggen är utformad? Fast i detta fall så handlar det självklart bara om en helt Oumberlig design när det gäller stövlar! Klicka här för mer information om Regina Regis Rain Boots!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Regndansare i Cyberrymden!

2 kommentarer:

BP sa...

Äntligen några coola gummistövlar:-) bra att du har sniffat dig till dom;-)

LillaTuss sa...

Hej hopp! Blev tipsad av en gemensam bloggerska att du var en hejare på musikklipp/filmer mm. Jag behöver HJÄLP!!!! Hittar inte på din sida att du har nån mailadress så jag får gå den här vägen. På min blogg finns min mail så vi kanske kan få kontakt den vägen. Inte så smart att skriva ner här vad jag behöver hjälp med då det är totalt ointressant för andra :)

Hälsningar Fröken Hulda