fredag 24 juni 2011

"När män broderar...okej då....Glad Midsommar också....!"


Ska strax iväg och jobba, första gången på 17 år som jag gör det på en Midsommarafton, inte mycket att göra åt, är man sist anställd så är man! Varenda blogg pryds just nu av något vackert sommarmotiv, fint så! Fast här på Oumberliga Bloggen bjuder jag på broderier, fast ur ett kanske manligt perspektiv! Hälsa på hos Daniel Kornrumpf om du vill se mer! Glad Midsommar som sagt!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Ditt korsstygn i Cyberväven!

3 kommentarer:

BP sa...

Ja det är ju konst och tar säkert många timmar att brodera ansikten. Men de är då inte mitt stuk. Dessutom är de dammsamlare.

Anonym sa...

Konst-stygn! Galet bra.

Emileitha/Tarja sa...

Jag har mycket kvar att lära mig, mycket bra broderat.