onsdag 1 juni 2011

"Nu kyler vi ner debatten....och lite naket såklart....!"


Välkommen till Galleri Erotic Banana of Sweden måste jag först säga! För isskulpturer av den här kalibern hör hemma under det "samlingsnamnet"! Jo, till saken, jag har tagit upp det förut, det här med att flera av mina "Bloggvänner" lämnat mig.....jag har missuppfattat det helt och hållet! Jag trodde att flera av dem som tagit bort sig som följare sedan jag började visa på lite "nakna män" blev lite "stötta" och inte gillade det. Enligt två mail jag nu fått så har jag förstått att jag hade helt fel......det var varken mig eller min blogg eller mina underbara Bloggkvinnor det var fel på.....det har varit deras män som blivit lite "stötta" när de "läst" min blogg! Otroligt att Oumberlige Peter "tänkte fel"! En "läsare" skriver att hennes man blir sur varje gång det dyker upp någon "naken karl" på bild, när hans Fru startar upp min blogg! Säger bara en sak......byt man!
Sedan har jag också fått några trevliga mail om varför jag överhuvudtaget visar dessa bilder.....vet att några blir riktigt glada då jag gör det, besöksstatestiken och "sidovisningarna" fördubblades och uppriktigt, jag vill ju att folk läser det jag skriver. Särskilt när jag skriver om 1700-tals möbler (ler)! Sedan är det också en sporre för mig själv som kämpar på med "kulmagen", varje gång jag visat på en vältränad manskropp så tränar jag lite extra och det behövs....jag lovar! Sedan har jag ju mitt "följande underbara byggäng" som undrar varför jag inte visar "näcka kvinnor".......säger bara en sak, gå in på vilken internationell manlig blogg som helst och det är inget annat än unga nakna kvinnor med stora bröst.......! Ska nog i fortsättningen bara visa Shemales här på Oumberligabloggen, det blir en bra kombination och det är ju också tanken med Oumberligabloggen...."lite av varje i en salig blandning"!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Isbit i Cyberkylen!
PS: Klicka på bilden, den går att förstora!

Inga kommentarer: