tisdag 11 januari 2011

"Bättre med en kälke på vintern än en spark på pungen....!"


"Skärpning Peter!" De orden riktar jag till mig själv, inlägget nedan gjorde ju ingen glad, allra minst mig själv! Jag ska iväg och jobba igen, annars hade jag velat ge mig iväg till "pulkabacken" för att åka ett tag med mina stora tonårsbarns som fortfarande har "barnasinnet" kvar!
Fast kallas man Oumberlige Peter så kan man ju inte åka på vilket skit som helst.....blå plastpulka ifrån Ica Maxi gör ingen upphetsad, letade runt lite på nätet och hittade denna oumberliga "kälke". Skapad av Porsche Design Studio...........280 dollar någonting kostar den visst, men då kan man ju i allafall säga att man varit ute med sin Porsche och åkt i snön!
Ser Ni, det tar sig, vårljuset kanske har påverkat mig och gjort mig gladare i sinnet?
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson "Din spark i rätt riktning" i Cybereländet!

5 kommentarer:

Caja: sa...

Blir alltid glad när du gör inlägg vännen...så om det är kråksparkar...

Hej Hopp och Galopp/caja

caja sa...

men du...puss...

Får man säga så till en annan kvinnas man???

Jo, jag tror nog det....

Alexandresen sa...

sv: Bamse hade ett stort hjärta och hans musik gick rätt in i folks hjärtan. Han va som en far för många

BP sa...

Tycker den är skitläcker. 280 dollar är ju en baggis med tanke på att Porsches kvalitet har så gott rykte;-)

Caja: sa...

har en efterlysning inne hos mig.....

Vet du??