lördag 1 januari 2011

"Det ena ger det andra.....!"

Vet inte om det är Elsa Beskows akvarellmossa i bilden nedan som får mig att sakta börja nynna på denna visa, kanske väcks den till liv av min "myrhistoria" lite längre ner på sidan. Eller är det en ännu djupare psykologisk anledning till att den dyker upp? Kanske skulle man supa till lite och "vända upp och ner på stan".......det var alldeles för länge sedan nu!
Ja, idag blir det knappast fest...........om 15 minuter så är jag påväg till jobbet igen!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Din Myra i Cyberrymden!

2 kommentarer:

BP sa...

Toppen film!!! Å du - jobba inte ihjäl dig i den här snön, året har 365 dagar - 364 1/2 kvar!

Västgötskan sa...

Det är alltid trevligt att kika in här (det vet du)!
Men jag känner att jag måste säga ifrån här; du skriver inte på x antal dagar (ibland veckor) och sen kommer det massvis med inlägg samma dag. Det är aningens ansträngande för en blond, gravid kvinna som jag, att hänga med i svängarna. Jag kan bara processa sååå mycket i taget, vet du väl?!

God fortsättning!
Kram Västgötskan