lördag 22 januari 2011

"Vad kommer efter Erotik Fredag då.....självklart Lördagsgodis....!"


Som sagt mina Möbelinlägg har inte så många anhängare och självklart så är jag slav under statistiken! Ska det bli "besöksrekord" då måste det finnas något riktigt saftig att bjuda på har jag märkt! Så den naturliga följden av Erotik Fredag inlägget nedan blir ju ett inlägg med lite annorlunda men helt Oumberligt Lördags Godis för den Moderna Kvinnan/Mannen! I Sverige är marknaden för dessa produkter dålig måste jag säga.......undrar vad det beror på! Är vi inte tillräckligt barnsliga eller tar vi hela "saken" på för mycket allvar?

I vilket fall som helst så har jag p g a eller rättare sagt tack vare denna blogg fått massor med erbjudanden av att sälja dessa och liknande produkter i Sverige...........men är det så kul att jag skulle vilja hålla på och packa dessa produkter? Nja....vi får se........en sak är saker att det är nu snart dax att ta steget fullt ut och skapa "The Real Oumberligating Blogg!"

Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Din Karamellmakare i Godisfabriken!
PS: Vill du köpa dessa produkter redan nu så går du in här............men håll dig till att titta på Godisprodukterna.............Det övriga sortimentet är bara för vuxna godissugna kvinnor och män!

2 kommentarer:

Caja: sa...

"Jag har aldrig träffat en choklad jag aldrig gillat"

Så...geeee mig!

Inte....

Då köper jag själv då!

;-)/caja

Ps. jag sprängde min toppstatistik igår på mitt lilla party, synd att ni inte kunde komma...nästa fredag kanske ;-)

Lena sa...

Alltid sugen på något! Ser gott ut!