lördag 12 januari 2013

"Plåster på skinkorna..........!"


Oj, intresseklubben antecknar ser jag. Okej då, jag vet att mitt udda intresse för plåster kanske inte är så stort där ute i cybervärlden, men plåstertillverkarna verkar ha koll på vad som skrivs på nätet. Fick en förfrågan ifrån en nikotinplåstertillverkare om att ha en liten reklamruta på min blogg, men nu är det så att Oumberlige Peter är helt omutbar, så ingen reklam här inte.

I min jakt på intressanta plåsterbilder så hittade jag denna hos Nicorette, det är en pressbild som får användas av press, okej bloggar är inte ur juridisk mening "press" men de får väl klaga om de inte tycker om användingsområdet.

Inget fel på denna bild, det är ju fint om denna unga kvinna vill sluta röka så hon behåller fastheten i stussen, men borde inte Nicorette ha en motsvarande bild med ett riktigt fast och fint karlaschle?
I dessa jämlikhetstider så borde det vara så, ska skriva en rad till pressavdelning och erbjuda dem att fota mina skinkor alldeles gratis!

Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias Ulv Röde Ditt Praktaschle i Cyberträsket!

Inga kommentarer: