torsdag 16 december 2010

"Ett slags trestegsinlägg för att leda in människor på den rätta vägen.........!"


Efter jobbet igår så bar det direkt iväg vid 22 tiden in till Södermalm för att se hur Lilla Frun hade det på sitt senaste "event". Den här gången var det landseringen av någon ap/ikon till alla de här nya mobilerna som alla nödvändigtvis måste hålla på med hela tiden som gör att de flesta glömmer livet i "nuet"! "Kryckan" min Kära Hustru alltså och jag har inga sådana nymodigheter, vi ärver våra tre barns mobiler så de ständigt kan ha det senaste!

Ja, till saken, i vimlet bland alla människor på detta "party" så hittar jag Christopher O’Regan , en av våra gemensamma idoler då både Lilla Frun och jag är helt sålda på 1700-tal.......hm....nu ljög jag lite.......Lilla Frun tillhör mer 16oo-talet. Har tråkigt nog inte haft möjlighet att gå på någon av hans vandringar i Gamla Stan ännu. Kanske samlar jag ihop lite glada inredningsbloggare till våren, vore perfekt att ha O´Regan som guide. Finns det intresse så skriv till Jernsaxen@live.se
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson "Din tidskapsel" i bloggdjungeln!
PS: År du nyfiken och vill veta mer om Christopher O`Regan klickar du här!

Inga kommentarer: