onsdag 22 december 2010

"Lucka 20...............samt Julklappstips...!




Svårt att hinna med allt i dessa "Jultider".........måste ju sköta min Kalender samtidigt som det är visst ansvar att ha en blogg som handlar om Oumberliga Ting! Försäljningen ökar drastiskt till Jul av olika hygienprodukter enligt olika marknadsinstitut, när jag var inne en butik så slogs jag av hur "inne" det blivit med "fängelsetvålar" igen! Kvinnan i butiken fattade ingenting vad jag pratade om när jag kallade dessa tvålar med ingjutet snöre för "prisonsoap"........har hon inte sett på TV...eller? Helt klart ett Oumberligt Julklappstips...........tänk vad kul man kan ha med en tvål med snöre i..................man kan ju "busa till det" lite och hänga den på.............en gren i granen exempelvis!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson "Din Pyntare" i CyberJulen!

Inga kommentarer: