söndag 5 december 2010

"Lucka 5..............!"


Hm.......tjejer ni ska veta att det tog emot att visa denna kavalkad av "stiliga grabbar", men vad gör jag inte för att hålla besöksstatestiken på topp! (Ja, det fungerar, jag ser det på min mätare)
Nu i jämlikhetens tecken så skulle de det ha visats några kvinnliga tomtar, men då hade det genast uppstått ett problem........min Kära Hustru hade klappat till mig så hårt att det säkerligen inte hade gått att producera några Oumberliga inlägg på mycket mycket lång tid! För att undvika produktionsstopp så gör jag ett litet oskyldigt matinlägg istället till oss killar.......vad tycker ni om min Julskinka?.......mer rosa och mör är knappast möjligt, precis så som vi riktiga köttätare vill ha det! Gillar man inte fläskkött så går det bra med rostbiff.....det fungerar det med!
Mums.....vad det någon som sa God Jul!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Din Skinkpinne rätt i svålen!
PS: Har jag otur så genomskådar hon detta inlägg och jag får en smäll i allfall............!