måndag 6 december 2010

"Undrar varför jag visar detta inlägg då........!"




Vad hittar man på den enda lediga dag man har före Jul, jo man tar med sig sin "Lilla Dotter" på 17 år och låter henne pierca naveln.........dåliga föräldrar? Ja, kanske, men bättre att se till att det sker under kontrollerade former. Frågade faktiskt min Frus Läkare vad han tyckte......"Går det åt helvete så går det alltid att operera"........hos detta företag låter faktiskt de flesta Stockholmsläkare sina barn pierca sig, fast det är inget de pratar högt om!
Ja, nu ska jag inte "skylla ifrån" mig, Lilla Embla har tjatat i två år.......nu orkar jag inte längre!
Hon är glad och nöjd och det är ju det livet handlar om egentligen!
Funderar faktiskt själv om det är dax för något "kul" att hänga i "Julgranen", men det är inget jag ska skriva om i samma inlägg som min Dotter är med på bild!
Fan, lite seriös Farsa är jag i allafall........tror jag!
Har ni sett det "gulliga hjärtat" som man ser konturerna av genom handsken......ett sillicon inlägg under huden.......trevlig kille!
Of course it fucking hurts!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS:Vill du ge din man en pungpiercing i Julklapp tar du med honom hit, klicka här!

3 kommentarer:

Jess sa...

I naveln är det väl ok värre om det är i tungan eller läppen...

Cici sa...

Största risken ligger nog i att hon måste med magen bar, även vintertid, så att omgivningen kan beundra hennes utsmyckning.

Agneta sa...

Perfekt julklappstips där! Kör samma till både maken, min bror och pappa! =)