torsdag 16 september 2010

"Okej då alla kan inte ha störst.....!"


Som sagt alla kan inte ha störst eller vara värst (se inlägg nedan) , själv sitter jag och gör markhål med Sveriges minsta grävmaskin, så liten och billig att den inte ens har hytt. I morse regnade det så mycket att jag fick låna ett parasoll ifrån en uteservering som stängt för säsongen för att få lite regnskydd!
Flera kvinnor som nu gått förbi på gatan säger....-Oh...vad gullig! Gissar att det är grävmaskinen och inte mig de menar!
Vid spakarna........hm....vid datorn som vanligt Ulv Röde!

5 kommentarer:

Elle sa...

En sån där liten, hade min man också förut, men idag har han bara en stor...grävmaskin alltså! Ja, för han använder inte paraply! *ler*
Vet inte om han anser att karlar ska bli genomvåta och dra på sig en förkylning istället?
På tal om min man så vet jag inte om du redan sett min mans matlagningskonster? Jag kom att tänka på din kokbok med en kyckling på framsidan...
Skulle detta inte passa in perfekt där?? Kolla in bloggen så vet du vad jag menar.

Även jag har bott i husvagn, under besök i "läger" som du beskriver. Den var dock inte riktigt lika fin som i inlägget...mer den där enklare varianten. Fast bestick hade vi! *ler*

Ha en skön dag!
Kram Elle

desperat hemmafru sa...

Okej, nu var vi där igen...

Men jag tycker faktiskt att den var söt den där lilla! För att inte tala om parasollet!

Ha en riktigt bra dag!

Elin Damberg sa...

Hahaha. Sen när blev du rädd för lite regn?

Uttan sa...

Min Man har också en liten men me hytt ;)

Kram!

Freedomtravel sa...

Vi har en lite större variant på vår gård just nu:
http://www.freedomtravel.se/2010/09/vi-bygger-om/

Allt som oftast med en kvinna bakom spakarna (inte jag)