söndag 26 september 2010

"Så fruktansvärt..................!"



Så fruktansvärt av polisen att tycka att vanliga hotellgäster inte ska ha får rätt att ha lite "rollspel" när de tar in på hotell. Fast uppriktigt Hotell Berns......vilket sunkit sortiment och så manligt sexsistiskt dessutom, enligt en marknadsundersökning i USA så köper kvinnor helst fluffiga handbojor. Vem vill sitta på hotellfrukosten med skavsår runt handlederna?
Ja, mer om detta finns att läsa i morgonens Svenska Dagblad på nätet!
Hm.....egentligen så skulle Söndagsmorgonens första blogginlägg handlat om något helt annat, men det tar vi en annan dag!
En sak vänner...................detta är ju ett viktigt ämne trots allt...det här med samlevnad...............jag och Lilla Frun har varit gifta i snart 25 år nu och det blir man inte av att "leka med" några töntiga handbojor på ett Hotell, nej då djävlar river man hotellgardinerna i trasor och surrar fast "tanten" bara.............
Vid datorn som vanligt Peter Olofss..................nej idag är det mitt alterego som skriver...vid datorn Ulv Röde!
PS: Passa på att njut av detta inlägg, man vet inte hur länge det finns kvar......kan hända att jag måste ta bort det senare när min Fru vaknat och läst det..............hennes motto är "en lycklig man är en lydig man".............då behövs inte några hanbojor heller......det räcker med en "blick"!

4 kommentarer:

imse sa...

Har svårt att uttala mig om saken då jag varken testat fluffiga handbojor eller gardiner.
Tycker för övrigt att din fru verkar vettig, hennes motto skriver jag under på!

Kram

Anonym sa...

Polisen ska enbart hålla käften om folks liv i allmänhet, de börjar lägga sig i allt möjligt, vad tror de att de är egentligen ?

Dags att införa lag om munkavle på poliser annat än i direkt polisverksamhet.

Cici sa...

Peter, du anar inte vad jag tycker om dig och din människosyn! Med betoning på OM!

BP sa...

Slutklämman satt sådär 100%. Gillar lilla frugan:-)