fredag 12 november 2010

"Men Peter då....?"


Hmmm.......borde lärt mig av min egen "blogghistorik" att ett sådant inlägg som jag gjorde nedan generar inga nya läsare........i ärlighetens namn, denna blogg behöver växa itakt med att många av mina gamla "bloggpolare" slutar blogga!
Nej lite naket, gärna erotik måste det vara för att få snurr på "statestikräknaren"........påstå nu inte att det inte är sant att lite "naket" lockar........då tvingas jag visa alla ip-nummer samt besökstid på min blogg när det varit lite inlägg av ekivokare slag.
Hmm........vad vill jag visa med bilden i detta inlägg då?
Jo faktiskt......jag såg det precis som reklammakarna tänkt sig...........en röv........fast det är ett par mjuka hälar! Fast kanske jag sett ett par hälar jag med om jag inte var hjärntvättad av en TV-reklam slinga som härjar på reklamkanalerna just nu, för något medel som man ska smörja in dajmkrysset med om man har klåda eller hemorojder eller något annat som rubbar balansen i ändalykten!
Vid datorn Din Klåda i Bloggdjungeln Peter Olofsson!

4 kommentarer:

Caja: sa...

Du är så otäckt sann!

Skickar en kliande fredagskram till er bägge/c

Caja: sa...

"Slumpen är kanske Guds pseudonym när han inte vill skriva under."//Francois de Voltaire

tänkvärt.....

ciao igen/c

BP sa...

Tur är väl att denna röv är så himla photoshoppad att DO inte har ett ben att stå på.

Elin Damberg sa...

*asg*