tisdag 30 november 2010

"Saknar du att ha lite kul............!"


Efter att ha matats med intensiv reklam via radio någon vecka så blir jag nyfiken och går in på Victoria Milans sida..........där ställs det en massa frågor........bl a..."saknar du att ha det kul"....undrar lite vad som menas med det!
De lindar in det snyggt måste jag säga.........i stora drag så går det ju ut på att nuppa grannkäringen när hennes gubbe är på affärsresa.........hur kul är det egentligen?
Ni vet ju att jag tjatar om min Fru hela tiden, så även i detta fall..........undrar hur "kul" hon har på dagarna här hemma sjukpensionär som hon är......medans jag jobbar 12 timmar om dagen 6 dagar i veckan!
7.e dagen gör jag som Gud och vilar, kanske inte så kul heller.....för henne alltså!
Men som jag skrivit tidigare, jag älskar min Fru och unnar henne allt kul i världen.........så nu utan att hon vet om det så startade jag ett konto åt henne på Victoria Milan........inte många kvinnor där inte så efter 10 minuter så var det 542 män som ville ha "kul" med min Fru!
Som jag alltid sagt, män är djur...........grrrrrrr!
Ja, så nu är det bara välja att och vraka för Lilla Frun.........bara hon ser till att hon väljer en stark man som kan släpa runt på alla hennes handikapphjälpmedel och gillar hockey så jag slipper!
Jag skrev in att hon var svårt handikappad också........verkar inte vara något hinder!
Världen är galen...........men det var inte jag som började!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Kuligast i Cyberrymden!

6 kommentarer:

Jess sa...

Det där är inte klokt egentligen! 10 minuter!!! Kanske skulle man öppna ett konto bara för att få lite egoboost! ;)
Världen och människor har nog alltid haft sina egenheter men det bara syns mer tydligt nu när internet finns.
Ha en härlig arbetsdag!

Caja: sa...

Hahahaha har själv undrat vad detta var när man hör den märkliga reklamen på radion. Inte för intressets skull men för nyfikenheten för visst är reklamen en aaaaaning suspekt...Tack Peter för att du stillat min nyfikenhet.

Och ja...män ÄR djur! Själv är jag lyckligt gift med en kramgo björn ;-D

Ha en fin dag/c

Karins fotoblogg sa...

Hehe... :) Du är inte klok du!

Tack för din rättstavade kommentar, för inte kunde jag se några stavfel? :)

Visst är det en bild som bara handlar om känsla. Jag hade just nattat killarna och blev full av kärlek och vördnad inför dom små liven. Då kände jag att jag var tvungen att bevara den stunden på det bästa sättet jag kan: nämligen med kameran. ISOt är uppskruvat till max och i färg så bara skriker fotot BRUS! men som svartvitt så funkar det någorlunda.

Jag blir glad av att du gillar bilden Peter.

kram på dig du Oumberlige

desperat hemmafru sa...

Du är helt galenn va?! ;-) Fast du och frun verkar ha det riktigt kul tillsammans. Det är faktiskt det bästa man kan få uppleva. Kram på dig du oumberliga!

Vit som snö sa...

Uppenbarligen finns ju "behov" av en sån sida om det nappar så kvickt, många nupp-sugna alltså;)
Så söt fru som du har förvånar det förvisso inte att anbuden haglar in;) Men förhoppningsvis satte du inte in bild! Tack o lov verkar ni ha det både bra o kul ihop själva så jag tror du kan stänga kontot;) Kan ju inte låta bli att undra om hon gillade ditt lilla experiment...?!
Tänk att hur allvarlig eller tänkvärd tanke dina inlägg har i botten så kommer jag ofta på mej att sitta o le när jag läser dom... Och det är väl nog så viktigt för att orka med den här världen, att blanda in humor i allvaret:)
Ha det gott! O håll koll på det där kontot;)
Kram Cilla

Jane sa...

Jag tycker ju att det där är en form av koppleri - som är förbjudet enligt lag - likaså är det väl med alla dessa program som "ensam söker make, bonde ...osv". :)
Det var i alla fall omtänksamt av dig att anmäla din hustru, ha ha.