tisdag 9 november 2010

Sista fotoinlägget.......för idag....!"


En del kanske letar motiven för motivet skull, själv så fotograferar jag för "känslans" skull.......var i helgen och lade ner lite kransar och tände lite ljus på Nacka Kyrkogård hos "Jordgubbarna" i släkten..........alla stod och tittade på sina medhavda ljus och deras taskiga låga bakom dem brann kvällssolen........egentligen så räckte detta ljus för mig för att "stunden" skulle infinna sig..........bild text..........."För ännu glöder solen!"
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson "Din glödande sol i bloggmörkret"!

8 kommentarer:

Elin Damberg sa...

Ahh!! Ajlajk.

Och hur var det vi sa: känsla är allt.

Elle sa...

Varför sista bilden? Jag tycker om dina bilder, du har faktiskt en viss talent, vem vet, kanske blir du "riktig" fotobloggare?
Men bäst av allt tycker jag om namnen på dina foton!
Ha en bra dag!
Kram Elle

Britt sa...

Hej!

Jag har nu lagt "prillig" bakom mig, men kommer nog alltid att vara det....

Skönt att veta att du är kvar oavsett. ;-)
Jag gillar dina bilder och inlägg. Kommer oftast på mig själv, sittandes med ett leende när jag läser.

Ha det gott.

Britt

Jane sa...

Förstår att det räckte - det var en vacker och stämningsfull bild!

desperat hemmafru sa...

Tack för vänlig kommentar på min blogg! Var kanske inte så mycket att läsa där, eftersom jag haft en liten bloggsvacka. Men hur som helst känns det som att en gammal vän varit inne och läst när du lämnar dina kommentarer. Det är nästan kusligt vad glad man kan bli för "så lite". Alltså, missförstå mig rätt. Jag menar - tänka vad man kan glädja andra människor genom att bara ge ett par minuters uppmärksamhet. Ha en god fortsättning på veckan!

Caja: sa...

Du har så rätt min vän...du är en av mina solar i min blogglista! En stor sådan, piuwww...det blev varmt.. ;-)
Ha en go kväll ni bägge bloggare i ert hem!/caja

BP sa...

Höstbilden var okay, men den här är snäppet värre. Kanooon!!!

PS. tack för din fina kommentar hos mig. Tog dock bort den, då du skrev mitt efternamn. Jag tyckte om dina funderingar kring namnet, men vill inte ligga ut med det. Lagom anonym - det är jag det. Hoppas du inte tar illa upp. DS

Karins fotoblogg sa...

Jag vet inte min anledning till att fota. Om det är känsla eller motiv som styr. Jag fotar för att jag vill och för att jag ser bilder som måste tas.

Snyggt ljus och skön stämning!