tisdag 26 juli 2011

"Djäkla trädgårdsbloggare.......!"


Har vilat några dagar ifrån bloggandet nu, gjorde en "charmoffensiv gentemot "bokbloggarnördgänget". Milt sagt det "sket sig"! Alla kan ju inte älska alla här i Världen som Jeja Sundström sjunger i visan! Visst förstår jag att jag inte kan få lika många fina kommentarer som jag fick "förr i tiden" i Oumberligabloggens begynnelse! Fast de jag får här och på min mail Jernsaxen@live.se värmer ska ni veta!

En annan underbart latjo bloggrupp är "trädgårdsnördsgänget", jag har faktiskt några sådana runt mig, i bloggvärlden alltså, jag finns inte med länk på deras bloggar, men några besöker mig frekvent och skriver så fint att jag alltid får en liten glädjetår i ögat!
Återkommer till det!
Fast det skulle vara spännande om det var en "trädgårdbloggare" som startat upp en liten "gräsodling" i skogen utanför Carlskrona, se artikel i Svenska Dagbladet! Kunde bli en himla festlig blogg, undrar vad en sådan blogg kunde få för namn, kanske "Gåintepågräsetrökdet.blogspot.com", bli inte orolig nu, det ska inte bli någon drogpropaganda här inte. Fast ur medicinsk synpunkt sett så finns det saker i i Marijuanan som fungerar bra både ur illamående och smärtsynpunkt, fast då ska den inte rökas utan utvinnas på annat sett!
Nyfiken på Smärthantering se min andra blogg http://www.jernsaxen.blogspot.com/ .
Vid Datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Doktor i Cyberdårhuset!

Inga kommentarer: